FAQ

    1. Wat is de levertijd van mijn product(en)?
      • Bestel je op werkdagen (ma. t/m vrij.) voor 15:00 uur dan wordt jouw pakket dezelfde dag nog verzonden. Afhankelijk van de vervoerder is je pakket binnen 2 dagen geleverd. Vaak de volgende dag al!
      • Bestel je op werkdagen (ma. t/m vrij.) na 15:00 uur dan wordt jouw pakket de volgende dag verzonden. Afhankelijk van de vervoerder is je pakket binnen 3 dagen geleverd.
      • Bestel je in het weekend, dan wordt jouw pakket de eerstvolgende werkdag verzonden.
    2. Een product is niet beschikbaar, hoe krijg ik informatie dat het product weer leverbaar is?
    3. Waarom een minimaal bedrag besteden?
      • Om zo efficient en CO2 centraal mogelijk te verzenden vragen wij om een minimale bedrag te besteden.
      • Dit scheelt tevens extra handeling en is uiteindelijk voor jou als klant ook voordeliger.
    4. Wat zijn de verzendkosten?
      • De standaard verzendkosten bedragen €7,- voor Nederland en België.
      • Voor overige landen hanteren we gewicht- en afmeting tabel van DHL.
    5. Van welke vervoerder(s) maken jullie gebruik?
      • Wij maken uitsluitend gebruik van DHL, dit komt ook door onze partnership i.v.m. DHL servicepunt op onze locatie.
    6. Hoe kan ik de bestelling van mijn product volgen?
      • Tijdens het bestelproces ontvang je een aantal e-mails over jouw bestelling.
      • Een van de e-mails geeft informatie over de track & trace details.
      • De track & trace details kunnen op de website van DHL bekeken worden.
    7. Er missen artikelen in mijn bestelling
      • Is je pakket niet compleet? Whoops, dan is er iets misgegaan bij het inpakken.
      • Sorry! We begrijpen je frustratie, dus willen we dit zo snel mogelijk oplossen.
      • Neem contact op met onze klantenservice, dan helpen we je gauw verder.
    8. Binnen hoeveel dagen kan ik retourneren?
      • Je hebt de mogelijkheid om binnen 30 dagen jouw bestelling te routerneren.
      • Hier gelden wel wat spelregels voor namelijk:
        • Het artikel moet indien het een parfum, haar- of cosmetica product betreft ongeopend en ongebruikt zijn. Dit kan ook betekenen dat de folie om het product niet beschadigd of geopend mag zijn.
        • Het artikel mag geen gebruikerssporen bevatten.
        • De oorspronkelijke doos mag geen beschadigingen bevatten.
    9. Hoe stuur ik artikelen retour?
    10. Hoe zijn jullie te bereiken?
      • Bezoeken:
        • Van maandag t/m vrijdag kunt u ons in de winkel/kapsalon terecht tussen 09:00 en 17:30 uur met uitzondering van donderdag. Op de donderdag zijn wij open tot 21:00 uur.
      • Telefonisch:
        • U kunt ons op werkdagen bellen op 06-51145118 tussen 09:00 en 17:30
        • U kunt ook gebruik maken van Whatsapp, gebruik hiervoor hetzelfde nummer en tijdstippen.
      • E-mail
        • Wij zijn 24/7 per e-mail bereikbaar via info@jpc-commerce.nl , wij zullen uw e-mail of vraag binnen 48 uur in behandeling nemen.
    11. Welke betaalopties zijn er?
      • Bij ons kan je betalen met:
        • Visa (creditcard)
        • Mastercard
        • Google Pay
        • Apple Pay
        • IDeal
        • Klarna (achteraf betalen, zonder rente)
    12. Ik heb een klacht, waar kan ik die melden?
    13. Jullie hanteren een "niet goed, geld terug" voorwaarde. Wat houdt dat in?
      • Dat klopt! Wij hanteren een niet goed, geld terug beleid. Dat houdt in dat wij er alles aan doen om het product en onze dienst zo goed mogelijk aan te bieden.
      • Hebben wij er alles aan gedaan en ben je als klant echt niet tevreden? Dat kan!
      • Specifiek in dit geval zullen wij uw geld retour storten.
    14. Waarom zijn er meerdere websites gekoppeld aan JPC-Commerce?